Párról a párnak - egyedi esküvői ajándékok 3.
2015. július 29. írta: dosaj

Párról a párnak - egyedi esküvői ajándékok 3.

Az év utolsó esküvőjére, amire hivatalosak voltunk, is készítettem egy képet. Ezúttal inkább a házasságra, az esküvőre koncentráltam. Az interneten lehet találni egy csomó olyan képet, ahol a pár neve köré különböző kifejezéseket, szavakat írnak, ami vagy kitölti az egész képet vagy kirajzolódik belőle valami. Valószínűleg számítógéppel gyorsabban haladtam volna, de nem akartam hogy hasonlítson, azokra amiket bárki meg tud rendelni, ezért kézzel készítettem. A kép mérete: A2 (40x60 cm). Paszpartuzva, keretezve kapták meg a képet. Ezúttal a készítési folyamatot is rögzítettem:

dsc_0598_resize.JPG

dsc_0600_resize.JPG

dsc_0628_resize.JPG

dsc_0631_resize.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csdosa.blog.hu/api/trackback/id/tr177663682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása