Esküvőre hangolva
2015. július 29. írta: dosaj

Esküvőre hangolva

Útjelző tábla házilag

Az esküvőkön a rendezvényház bejáratához, vagy az oda vezető út elején szoktak elhelyezni egy táblát az ifjú pár nevével, hogy a vendégek könnyebben odataláljanak. Az lufiujjlenyomat vendégkönyv mellé készítettem még két útjelző "táblát". Pontosabban nem tábla volt, hanem zászló. Mivel két ugyanolyan lepedőre volt szükség, hogy mindkét irányból jól látható legyen a főút mellett, ezért a stenciltechnikát választottam a készítéshez. A lepedők mérete kb 150x200 cm volt, ehhez első lépésként 4 db A1-es lapot ragasztottam össze, amire megrajzoltam a neveket és a díszítőmotívumokat. Majd szikével kivágtam a mintázatot, azután rátűztem a lepedőre, és nyílt téren (udvaron) lefújtam. Ez két emberes feladat volt, de a férjem készségesen segített a megvalósításban. A festéshez barna, sárga és fekete festékszórót használtam. (3 doboz kellett a két lepedőhöz)

img_20150628_171837.jpg

dsc_0536_resize.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csdosa.blog.hu/api/trackback/id/tr57663826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása