Párról a párnak - egyedi esküvői ajándékok 1.
2015. július 29. írta: dosaj

Párról a párnak - egyedi esküvői ajándékok 1.

Az elmúlt három évben évente minimum két esküvőn vettünk részt, sőt ha jobban végig gondolom volt az három is. Mindig nagy fejtörést okozott az ajándék, valami egyedit, személyre szabottat akartam adni az általános pénz mellé. Az első, amit fotóval is dokumentáltam tavaly készült. A pár nagyon szeret utazni, erre a témára épült maga az esküvő is. A menyasszony térképekből készített dekorációkat. Ehhez illő képet készítettem számukra:

dsc01583_resize.jpg

A pár szereti a vidám, élénk színeket, azokat az épületeket emeltem ki, ahol már jártak együtt, vagy a bakancslistájuk elején szerepelnek. A kép mérete: A2 (40x60 cm). A Földrészekre városok neveit írtam, hogy ha elakadnak az úti cél választásban, legyen honnan ötletet meríteni. A Dokoupil Airlines fedélzetén pedig maga a párocska jelenik meg karikatúra formájában. Mivel Mr. & Mrs. Dokoupil külföldön él, így keret nélkül kapták meg a képet, egy kedves üzeneteket tartalmazó pauszpapírba és kartonba csomagolva, átkötve az esküvő alapszínét szimbolizáló kék szalaggal.

dsc01580_resize.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csdosa.blog.hu/api/trackback/id/tr607663544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása